DENNY DUQUETTE = HJÄRTA

Jag är glad idag! Huvudvärken känns knappt och det innebär att jag ska gå på ett core pass idag! Lunch passet närmare bestämt! Det ser jag fram emot, jag är alldeles rastlös i kroppen.

Idag var syster på ultraljud för att se att bebis mår bra och vilket kön det var på den! Dock hade bebis lagt sig fel, så det syndes inte säkert vad det var för nått på den så på tisdag ska dom på nytt ultraljud! Dum bebis, jag är ju nyfiken! :D

Igår då! Denny "hunky" Duquette... Jag satt och dregglade hela tiden när han var med! Ge mig ge mig ge mig! Han är ju så himla snygg. I mitt liv finns det tre alternativ av herrar. Sparris, Byggis & Denny Duquette, är det någon som kan erbjuda dom? Jag tackar inte nej.

Är han inte mumsig?    Byggis! <3
Mina män!


 


Kommentarer
Postat av: Hille & Paulan

Ingen dum bebis, världens finaste bebis:-) Den dansade runt, måste fått ärva dansmoves av sin mamma:-)

2009-02-19 @ 13:26:52
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Sofia

Själv så röstar jag på att Duqette är bästav "dina"

män. :)

2009-02-19 @ 14:00:26
URL: http://sofiaineast.blogg.se/
Postat av: PPR

Vart är bilden på mig?

2009-03-07 @ 13:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0