Back home again!

Nu har jag åkt den långa bussresan från östhammar och hem till Uppsala. Det tog en och en halv timme kanske precis från att jag satt mig på bussen till att jag klev in innanför dörren här hemma. När jag väl kom in började jag känna lite värk i halsen, huvudvärk och en enorm trötthet! Jag fasade för det värsta, feber, men efter en temperatur titt så var det lugnt  och nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så någon tycker lite synd om mig. Hon ska på något möte ikväll med styrelsen i vårat område så jag tänker bara lite smart och gå på gymmet samtidgt så det inte blir så ensamt! Haha, jag och ensamhet funkar inte riktigt!

 Nu är det fyra dagar kvar på praktiken, fantastiskt skönt faktist! Jag är trött på klimakteriekossorna och saknar min vänner. Där har man iallafall folk man tycker om runt omkring sig. Vem längtar efter skolan? Man får tänka positivt, det är lov  emellan och sen är det faktist inte lång tid kvar tills det  är sommarlov och ÖLAND!
Med tanke på Öland så åker hela släkten där nere till Thailand på Onsdag, jag tycker ju att jag tillhör familjen och minns jag rätt så var det en diskussion om att jag borde ha åkt med i somras, men jag åker med nästa gång! Herregud, det hade jag inte tackat nej till direkt!

Nu ska jag ta mig en lur så min halsvärk ger med sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0