Wheels

En uppdatering om sista veckorna!

Fredagen den 13 november tog jag körkort som alla vet. Riktig lycka, frihet!

Praktiken har börjat och jag blev påtvingad svinisvaccin mot min vilja för att den praktikansvarige på skolan inte har någon koll alls. Inte lika kul.

Var långledig från praktiken för att åka ner till Väjö när Alfons döptes. Riktigt trevligt. Jag ska bli världens bästa fadder. (Y)

Jag har mer eller mindre bestämt mig för att läsa till folkhälsovetare på högskolan i Halmstad (!). Känns rätt just nu, men det är tre månader kvar tills det är dags att söka. Ska ta en helg i Halmstad i januari för att se vad det är för stad.

Studentkryssning den 6 mars. Studentmössa bokad. Allt närmar sig.

Det ser ut att bli en resa till Grekland i sommar. Santorini, JA TACK!

Allt går bra just nu. Snart är det jul som ska firas i Hovet för första gången. Det lutar åt att det blir juldagsfirande på Harrys på Öland. Juppie!


Kommentarer
Postat av: Hille

Ska bli så himla mysigt att ni kommer hit:-) Paulan hälsar att du "för fan ska vara här på juldan":-)

2009-12-05 @ 16:26:10
Postat av: Hille

Hör ironin i Paulans röst

2009-12-05 @ 16:26:25
Postat av: verna

tvingad till att ta svinis? :S

2009-12-06 @ 09:42:32
URL: http://vernanilsson.devote.se
Postat av: Mosta´A¨

Har du bett om lov att få sova här????

fast det vet du att du får, vi saknar dig här oxå!!!! lilla PD:n

piö/ mosta A

2009-12-07 @ 13:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0