What about today?

I veckan har jag haft extremt tjockt med praktik och inte haft tid med någonting annat, förutom ett urkasst intensivpass som jag svor över en hel kväll. Det var så tråkigt och jag kände att jag hellre kunnat ta bilen ut till Ultuna och avverka ett par timmar på gymmet. Men! Det är lätt att vara efterklok.. Idag tar jag en springtur runt häcken, det kan liksom inte gå fel.

Joseph fyllde år i fredags så jag cyklade dit i ett snöväder och var dyngsur när jag kom fram. Fick en värmande fördrink och broccoli paj. Sen var det dags för Idol. Det var någonting som var fel vid Eriks vinnarögonblick, JO! Vad gjorde flickvännen på scenen?! Var det inte hans moment? Nja.. Skeptisk till detta. Iallafall så satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord. Riktigt trevligt! Sen cyklade jag hem i regnet (slut på snö...) och somnade som en stortch!

Lördagen startade med innebandy. Storebror mötte FBC. Ganska blek match men det blev seger ändå. Därefter åkte vi ut till vägverket för pappa skulle kika vart han skulle jobba på måndagen. Stina och Tobias ville sitta i lastbilen och vi var säkert där i 20 minuter. Att en lastbil kan roa så mycket. Haha!
På kvällen var det firmafest på Friskis. Vi sänkte medelåldern och när vi fick veta att Hunkie hade flickvän sen 10 år tillbaka var det inte roligt längre. Då åkte vi vidare. Jag åkte på party ute i Örby hos Sandra. Vi badade tunna och drack lakritsshots. Jag var fortfarande trött efter veckans praktik så jag tog med mig blomman och åkte hem i skaplig tid. Återigen somnade jag som en stortch.

Idag står det inte mycket på schemat. Skulle åkt upp till Calle och Tess och umgås med dom, men jag får inget svar! Ifall jag inte får något svar ska dagen spenderas i soffan med datorn i knät. Ska läsa på lite om högskolorna. Nu vill jag åka härifrån ett par år för att komma tillbaks senare. Mosta A's (och min egen) dröm är att jag ska flytta till Varvsholmen i Kalmar ett par år. Det har jag inte alls något problem med. Finns det någon rik man som kan erbjuda sig?!


Favoritplatsen i Uppsala en kall eftermiddag på väg hem från praktiken.



Stina i hytten och Tobias tar kort, mamma och jag satt inne i bilen och dunkade Walking in Memphis med Idol-Calle. GRYMT!


Kommentarer
Postat av: mosta Á

stina verkligen gjorde sig i lastbilen. håller även med om att eriks flickvän kunde ha gått ner efter kramen, usch

PIÖ/

2009-12-13 @ 19:54:32
Postat av: Hille

Håller med moster. Stajjna gjorde sig verkligen i lastbilen. Varför pluggar hon till lärare??? Lastbilschaufför är ju hennes yrke!

2009-12-13 @ 20:33:48
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0