In the arms of the angel

Nu har jag jullov. Har i och för sig inte gått i skolan på sex veckor, men nu är jag ledig från allt, förutom mina jobb på hemtjänsten och Svartbäcken. Men det ska bli skönt att jobba hela nyårshelgen, då slipper man allt som händer.

Nu är väskan packad. Vi ska fira jul i Växjö i år, helt galet vad vi ruckar på traditioner! Men, som alltid så ska jag och "big brother Kitty" göra knäck imorgon. Annars hade världen gått under. Vi kan inte bryta mot alla traddisar samtidigt! Jag hoppas även att min kära, andra, familj på Öland orkar med ett besök av mig. Jag vill verkligen åka dit nu och träffa alla. Emma och övriga har tjatat på mig att jag ska med ut på juldagen, så jag kanske åker över dit då, om jag får tillstånd vill säga!

Eftersom jag uppdaterar så sällan så kanske jag ska nämna att jag och Sandra har planerat en resa. Det är bestämt att vi åker, men vi vet inte vilka mer som ska med. Det ser ut som den blir av i början på juni (efter studenten) och det lutar mot Zakhyntos i Grekland. Jag är lite sugen på Egypten också, men det kanske blir senare. Skönt att åka iväg en sväng och fira att skolan är slut!

Just för tillfället sitter jag vid den stora datan och lyssnar på Jason Mraz på full volym.  "It takes a thought to make a word". Jag vill se han igen. Och igen. Och igen. Youtube får duga! HAHA!

Vi hörs efter jul!
God jul!

 


Kommentarer
Postat av: Kusin Amanda

God Jul!:D Hoppas ni får det bra i Hovmantorp:)

2009-12-23 @ 23:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0