This is the way you left me, I'm not pretending

Mikas låt Happy ending är så jäklarns bra! Texten är gudomlig måste jag nog säga. Vad bara tvungen att dela med mig av den låten! Lyssna och njut!

Idag har jag städat med bästa vän, min omaka partner, som även kallas för Carro. Vi hade svin roligt, trots allt damm och allt katthår. Carro lurade i mig fisk, så jääääääääääääääääääävla äckligt! Jag känner typ fortfarande smaken... Ibland är det bra synd om mig. Jag fick iallafall en uppdatering om att jag inte tycker om fisk, fy och fi! Imorgon tar vi nya tag och städar övriga lägenheten. Go team Carro!

Grattis Paulanta på födelsedagen!


Team Carro i sexig pose. De rosa handskarna gjorde hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Paulie

Man tackar för hälsningen :) Ni får gärna komma och städa runt lite här med om ni vill :D



Ha det!

2009-08-17 @ 23:56:53
Postat av: Syster S

Min lgh är nystädad men tackar aldrig nej till att bli städad igen. :)

2009-08-18 @ 00:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0