Tap on my window, knock on my door

Schleten dag! Gick upp och tog en timmes promenad med odjuret (första ordentligs promenaden på 3 (!) veckor!). Hem och kastade i mig mat för att sen övningsköra i olika stadsdelar av Uppsala. Det gick oförskämt bra och körkotet börjar nog närma sig sakta men säkert! Sen åkte jag till Kvarnen och köpte mat till mig och Blomman. Hem, lagade mat och åt. Jag och Blomman tog en tripp till gränby där jag köpte en jacka och en "stekpanna" som man kan steka hjärtformade ägg i. Frukostarna kommer lyftas till ny nivå nu! Kvällen avslutades med "The notebook"!

Imorgon är det jobb på friskis och svettis. Arbetskläder ska hämtas och jag vet inte riktigt vad mina uppgifter är, jag ska leka med barnen! Jippie =)

Nu ska jag krypa ner hos odjuret och pussa han lite!



Vackra varelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0