Planeringsdag för både lärare och mig!

Jag kan säga att det är tur att jag går så lite i skolan i höst! För nu pågår det mycket i fröken Forslunds liv. Två gånger i veckan har jag teorilektioner som pågår i två timmar. Två gånger i veckan har jag körlektioner som pågår 80 minuter. En gång i veckan jobbar jag som barnvakt på friskis och svettis. Det är mycket nu, och skolan hjälper till lite på traven med det, än så länge, lugna schemat! Om en månad hoppas jag att körlektioner och teorin är borta och körkortet är färdigt! Då blir det mer tid för träning och skola.

Ikväll är det min första teorilektion. Det känns som den förstör hela dagen när den börjar 17.45. En timme senare hade passat bättre faktist, men nu är det bara göra som dom säger! Det går säkert bra i slutändan. =)

Jag har planerat in veckans träning under min "planeringsdag" också! Imorgon blir det gym. Torsdag blir det också gym. Varje morgon ska jag ta en morgonpromenad med Leo också, även skoldagarna! Det blir tidiga mornar för mig nu, men det är det värt. =) Imorgon kommer mitt Creatine!



Kan inte höstvädret komma nu?


Kommentarer
Postat av: Hille

Jag trodde det var så fint höstväder i Uppsala nu:-) Hade varit mysigt! Snart kommer det. Alla fina röda löv, men solen måste lysa:-) Vi ses SNART SNART SNART! Mailar du över Grännsjö?

2009-08-31 @ 18:43:29
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0