Nu börjar vi diskutera trötthet!

JAG ÄR SLITEN!
Mitt huvud känns som det väger fyra ton och sitter fast på en pinne. Har ont i lårmuskeln i högerbenet sen ett par dagar tillbaks och jag LÄNGTAR HEM! Jag har Blomman, Carro, Mamma och Leo abstinens. Tre dagar kvar. Idag blir det 14 timmars och jag vet icke hur kroppen ska klara av detta. Har värmt upp med ett starkt piller så huvudet hänger med lite iaf. Sista lunchen är det också idag, skönt att nu få jobba med andra människor, och inte själv. Tack och lov.

På onsdag förmiddag sätter sig jag och min moster A i bilen och kör mot Hovmantorp. No more Öland for a while. Thank you!

Kommentarer
Postat av: Hille

Har du inte Hille och Alfons abstinens?

2009-08-02 @ 18:42:35
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0