Julia är en effektiv liten dam!

Oj vad jag hann med mycket igår!
Jag tvättade, tränade (älskade gym), var ute och gick och skickade in jobbansökningar till massvis av ställen. Det kanske inte låter mycket för världen, men alla saker tog ju sin tid. Jag kände mig effektiv!

Ikväll är det tjejkväll hos Jenny. Det ska bli skönt att träffa tjejerna igen, jag har saknat dom! Ska möta Blomjäveln på stan innan och gå ett varv med henne, kanske till och med köpa en tröja? Jag vill belöna mig själv lite! Ska även ta en tur ner förbi körskolan och skriva in mig. Det lutar åt Andersson, trots att dom har störst bilar så känns det ändå bra, med tanke på att syster lyckades ta körkort med deras hjälp, HAHA!


Ett par dagar har spenderats i Hovmantorp. Här är lill-Alfie med den passande t-shirten "I look just like daddy).




Granntanten blev mördad (:o) när vi var där. Ett hus emellan, det var lite svårt att sova på natten där. Här är ett kort på avspärrningarna, Gunvald och hans polare var där och styrde upp det. Synd om tantalotta som skulle dö bara.

Mitt första stopp när jag kom hem. Friskis och Svettis väderkvarn! Världens bästa ställe, och min framtida arbetsplats!


Kommentarer
Postat av: Hille

Jasså mobbade hon dig på vägen hem:-) Tokstina! Idag har Affe din tröja på sig...DAUUDONN!

2009-08-11 @ 10:23:24
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0