Funkis & träningsprat!

Har arbetat mitt första pass som funkis på friskis nu! Hade jätteroligt och lekte med massa barn! Det var ett träningspass bara att underhålla barnen, men så kul det var! Jag jobbade med två jätte trevliga tjejer och tydligen så är det en kille som vi ska jobba med också, som var i Göteborg idag. Just nu sitter jag och söker vikarie för nästa helg då vi åker till Gotland. Hoppas jag hittar någon snäll rackare!

Jag saknar träningen så enormt mycket just nu och på tisdag ska jag ta en tur till gymmet för att träna överkroppen (får bli lite halv-spinning till uppvärmning så jag inte belastar benet). Igår skickade jag en beställning på  Creatine som ska hjälpa musklerna så jag slipper få samma sak igen, och självklart för att få en effektivare träning! Det ska bli kul att komma igång igen!

Jag ska sätta ett mål till nästa år! Jag har svårt att välja vad det blir, men antingen så blir det midnattsloppet (en mil) eller tjejmilen (också en mil). Jag måste ha ett mål som jag SKA genomföra. Ska nog hitta någon träningsbloggare som man kan fråga om råd. Låter det orimligt?


Min ena jobb-tröja!
Fick en piké (bild), en långärmad tunn tröja och ett par röda pösiga byxor.
Förmodligen ska vi få en tjockare zip-jacka också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0