First you marry, then you statoila!

HAHAHA! Våran mening som upprepades ett flertal gånger hemma hos Jenny i tisdags! Vi hade jätte trevligt och pratade om allt möjligt. Jag fick en uppdatering om vad som hänt medan jag varit borta, VÄLBEHÖVLIGT! Vi åt farligt god mat (allt var vegetariskt, för min skull!), det blev pasta och champinjonsås! Smarrigt värre. De andra damerna avslutade middagen med en varsin mcflurry som vi knatade till donken och köpte.

Det har hänt mycket dom sista dagarna. Jag har haft körlekion som gick helt okej. Teorilektioner är bokade fram till min födelsedag och när schemat för skola kommer ska jag boka in körlektioner för 10 veckor framåt, sen ska jag alltså vara färdig om min lärare varit duktig! Yeeey! Ett steg närmare körkort!

Idag är det besök på Hair team, och Emma. Jag ska fixa till kaluffsen lite inför skolstart. Jag är trött på det ljusa nu, go figure! Ska åka till apoteket och köpa smärtlindring för min lilla streckning som jag åkte på när jag var ute och sprang på Öland. Två veckor och det har inte gett sig?! Äntligen är jag hemma och vill spendera all tid på gymmet, så kommer detta. Bajs säger jag bara! Ska även lämna in ansökning till en tjänst på vagabond, jag älskar skor och vad är bättre än att jobba i en skoaffär då? Jag ska söka och se om dom är intresserade hur som helst.10 timmar i veckan är faktist utmärkta timmar när man pluggar vid sidan om!



Mina fina vänner Jenny, Elin och Blomman uppradade i soffan med gitarren i högsta hugg. Vi hade det så mysigt!



First you marry, then you statoila!



Kommentarer
Postat av: elin

first you marry then you statoila :D

2009-08-14 @ 17:14:34
URL: http://eliinpeliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0