Everyone gets a star!

Jag sitter och pratar med min gamla kumpan Emma. Hon nämnde precis några av alla herrar vi umgicks med när vi hängde på Gräsö! I midsomras hade tydligen en av alla (Johan hette han visst) kommit och hälsat, han kom tydligen ihåg alla oss (mig, Mickis och Emma). Jag och Emma kom tyvärr inte ihåg han..... Ändå brukar vi ha ganska bra minne, båda två! Intressant det här. Vi träffade säkert snubben för 5 år sen, under våran "slamp-period". Tur att vi har mognat. =)

I förrgår hängde jag med Jenny. Vi cyklade runt lite, först upp till gränby och köpte morötter och sen tog vi en sväng förbi våran nya skola, när turen var slut hamnade vi nere vid ån. Då uppskattade jag verkligen att vara hemma! Vi satt längs med ån i solnedgången, med  domkyrkan framför oss och så ser vi en typ salsakurs eller någonting som står och dansar på en brygga, huuuuuuuuuuuur häftigt som helst! Då njöt jag!

Igår var jag och mina fyra närmsta vänner och badade i fjällnora. Vi satt och pratade en massa skit mestadels. Riktigt trevligt. Jag och Blomman åkte med den kända folkrace chauffören Caroline "Carro" Olsson. Vi lyssnade på 90-tals dunk, riktig sommarkänsla alltså!

Nu ska jag gå ett varv med mina två nya vänner...


I onsdagskväll nere vid bryggan. Kamerabild, därav ser man så grymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0