Caspers namnkalas!

Var på namnkalas igår hos mitt kusinbarn Casper som snart blir 7 månader gammal. Jag kommer ihåg när han var nykläckt! Det var många barn där igår, alla var runt ett år. Alla var jätte stora eftersom vi jämförde med lilla Alfons. Att det är sån stor skillnad på ett par månader bara. Iallafall så bor Casper och hans föräldrar mitt på Söder. Ringvägen, centralt och bra. Det var riktigt mysigt, stadskänsla men gick man runt knuten så låg gräset där. Skulle passat mig faktist.

Idag är det innebandy för hela slanten. Jag och bror startar med att kika på John (låret) och CO som spelar mot Årsta här inne i stan. Sen beger vi oss ut mot Alunda för att titta på Stina som ska spela med sitt lag. Jag har saknat innebandyn och hatar silly season, då det inte är några matcher. Nu börjar iallafall träningsmatcherna komma igång! YEEEY!
Ikväll kommer Blomman och vi ska kolla på "I taket lyser stjärnorna" och gråta. Sorglig film det där.




Min coola outfit igår, observera hårfärgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0