Blå, blå vindar och hav.

Nu börjar den sista hårdkörningen. Det är dags för de fyra sista dagarna innan jag åker hem (eller snarare vidare till Hovmantorp)! Idag är det långpanna, förmodligen en 13-timmars istället för 12. Imorgon blir det troligtvis en likadan dag. Sen blir det två kvällspass innan jag beger mig. Det är sista rycket och idag började jag samla ihop mina saker för avfärd. Jag vet inte hur mycket tid jag får på mig att packa nu dom sista dagarna så det är bäst att passa på. Jag har planerat att jag ska slänga ihop en morotskaka och bjuda mina kära kollegor på. Som tack för den här tiden.

Nu ska jag platta håret och dra på lite mascara. Det gäller på att jobba som servitris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0