Will you be my shoulder, when I'm gray and older?

Jag känner mig helt nere! Kan ha att göra med att jag sliter som ett djur i skolan, men ändå syns det inte på resultaten?
DOCK! Idag fick jag tillbaks min monolog som jag skrev på Engelskan för ett tag sen. Min lärare tackade (ja, hon tackade) mig för att jag hade skrivit den, hon tyckte den var så bra! Jag vart hur glad som helst, det är dom  betygen som betyder mest. När läraren uppskattar det man gjort! MVG vart betyget på den.

Jag sitter och lyssnar på min "depp" lista på spotify, den är ganska bra faktist! Nästan så man kan tro att det är jag som gjort den! Nu spelas Ensamhetens hav av Christer Malmgren. Den var med i "Underbara älskade", mamma tyckte tydligen om den jättemycket förr i tiden sa hon, jag förstår varför!

Det borde vara en bra dag idag! Jag var typ 2 cm från låret inne på Ica. Oh vackra människa!
Vad är det som trycker ner mig idag?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0