We're in this together!

Grey's Anatomy. Finns det något bättre?

Min dag har varit sämst. Allt gick fel hela dagen. Mitt första skratt kom när vi pratade kiss och bajs på omvårdnaden, hur moget är det? Jag tog på mig runkisar och låg och pluggade från att jag kom hem från skolan till klockan 8. Då gick jag ut och sprang, och efter det känns allt lättare! Vilken magi!

Åter till Grey's. Var det någon mer än jag som såg smärtan i Yangs ögon när Izzie berättade? Vilken grym skådespelerska. Vilken grym serie. Nu ska jag ut med odjuret!

Imorgon kommer min Yang hem!

Kommentarer
Postat av: mosta´A

du har en trogen vän med Greys i din mosta. hur spännande är det att vänta till nästa vecka och få reda på vad yang kommer att göra, jag längtar.

2009-04-24 @ 15:45:12
Postat av: mosta´A

du har en trogen vän med Greys i din mosta. hur spännande är det att vänta till nästa vecka och få reda på vad yang kommer att göra, jag längtar.

2009-04-24 @ 15:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0