Vilodag all day long!

Rubriken säger allt!
Jag startade dagen extremt tidigt med löpning och jobb. Alla mina "sysslor" och lunch var färdigt klockan 1 (helt sinnessjukt, jag vet). Jag la mig till rätta i soffan med kuddar och täcke, med hopp om att det var en bra film på tv. Icke, men däremot så var det The City marathon. Det betyder att jag har legat här i 4 timmar och bara tittat på mysiga New York bor och deras kärleksproblem. Trots att jag bor i en luftig lägenhet så luktar det förmodligen urkel härinne just nu, jag har rest mig upp ur soffan typ två gånger och inte haft alltför mycket aktivitet för mig. Dags att vädra innan mor unt far kommer hem.

Jag kom och tänka på världens skönaste låt att göra styrka till imorse, Karma med Darin. Den är helt fab och är perfekt att göra sit ups till. Ny trend alltså, den ska in på iPodis snarast möjligt. Tack!



En ny favorit?
En tanke bara, är inte Jay (han med hatt) väldigt lik Justin från The Hills?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0