They try to tell me how I feel..

Jag har precis konstaterat att jag ska bli poet. Carro håller dock inte med mig, undrar varför?
För tillfället är det pluggilugg som gäller. Omvårdnadsprov imorgon på Stomi och diabetes, vem älskar inte stomier liksom? Det är fruktansvärt äckligt. Operationen var tuff att se, men i övrigt är det inte så spännande i mina ögon..

Ikväll är det dags för intensiven med Anna-Lena. ATs son (hunky) fyller år idag så jag får förmodligen träna själv... Mange (från Manges intensiv) kanske går dit med mig.  Min nya väska ska iallafall få följa med till the gym för första gången, det är dagens stora nyhet!

Sista april är nästan spikat och klart! Dagen ska spenderas på forsränningen (vart annars?!) och sen är det middag hos Sandra ute i Rasbo. Kvällen är fortfarande öppen, någon som har något förslag på vad vi kan göra? Tacksam för svar!
Nu ska jag fortsätta att rimma innan träningsdags.
Pyss!


Hjärtis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄRLDENS SÖTASTE!!! Kan du skicka ett bud med honom hit är du snäll??

2009-04-28 @ 17:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0