Snart avfärd till ÖLAND!

Vilken skum dag! Min kropp känns som den ska lägga av när som helst! Vaknade 7 imorse av att Leo tog all plats, efter jag sparkat ner honom (oja, jag sparkade ner honom), så somnade jag om. Vaknade halv 10 och gick ut och sprang ett par kilometer. Kroppen var tung.. Usch... Kom hem, åt en banan och gick en timme med Leo. Efter det somnade jag.. Jag vaknade halv tre med känslan av feber. Tog mig en Treo!
Kom då på att jag lovade att köpa middag till kvällen, så jag satt mig på cykeln med mina bly-ben och åkte ner till Cupido (observera att jag hade vaknat en halvtimme tidigare och inte tittat i spegeln). Inne på Forum ser jag ett väldigt bekant ansikte som står vid dom där mobilförsäljarna, vem är detta? Jo.... Det är självklart Mr H, en mycket ovanligt snygg skapelse. Jag tittar fort ner i backen och fortsätter mot Cupido med raska steg. Jag kallar det otur...

Påvägen hem så stannade jag (självklart..) vid bommarna, då kom en tant och försökte pracka på mig massa skit snack om Jehovas, jag fick en lapp, som jag rev i massvis av bitar när jag kommit en bit bort. Har jag inte sagt att Uppsala Kommun ska bygga en övergång vid bommarna?! Nu ser dom vad oss vanliga hederliga medborgare kan drabbas av! Ett hot-mail är påväg in till kommunen nu!

Middag fixad, nu väntar jag bara på föräldrar så vi kan åka till Öland! Lilla datan får följa med så jag har några updates där nere :)
Puss unt kram!


Abbow, min söta ölands kusin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0