SHOWAAH

Min dag började 7.30 imorse! Fia ringde och väckte mig och bad mig låsa upp dörren. Jag orkade inte gå och lägga mig sen igen så jag klädde på mig löpar kläder och tog en runda i Röbo. Klockan 9 var jag hemma. Då körde jag ut till Storvreta med mamma och Leo och gick Milsrundan (en mil lång). Jag brände mig nog skapligt i ansiktet kan jag tänka mig, solen låg på konstant! När jag kom hem drog jag och köpte en ny växt till Prestons skål, hans gamla gick sönder imorse, sen åkte vi till gränby och köpte lite kläder. När jag kom hem somnade jag... Oj, vad djupt jag sov.


Nu ska jag alldeles snart hoppa in i duschen och göra mig redo för avfärd till BRUNO! Först är det lite förfest här hemma tillsammans med mina syskon och deras vänner. Bra start på kvällen, så får vi se hur den slutar då! Det är tänkt att Petra ska komma och hämta oss i afton, hoppas inte mina vänner däckar innan vi kommt iväg bara! :)

Jag berättar imorgon hur det gick! TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0