Påsklov och hat mot AIK.

Numera har jag påsklov! Det ska spenderas några dagar hemma, innan jag och mina föräldrar åker till Öland. Jag har två vänner som bli gamla rävar (18 år) i veckan, så dom ska firas också. Dock är det skönt med lov, trots att det blir massa plugg. Lov är väll till för att plugga på? Eller?

Min glädje över påsklov förstördes nyss. Storvreta mötte AIK och jag har skrikit, rivit mig i håret och delat ut en och en annan svordom åt Pitt-Jihde som kan stoppa upp en tumme i arslet och sen studsa runt på armbågen. (Blommans ord, inte mina). Alltså gick min glädje nyss över. Kan bero på en sjuk huvudvärk också, det medför inte glädje direkt. Jag ska nog sova av mig ilskan snart så jag är redo för en springtur imorgon, innan klockan 10. Då är det övningskörning till Storvreta, lång promenad med Leo, och sen IKEA med syskonen. Kvällen avslutas med fest i Örsundsbro hemma hos Bruno. Det är mycket nu... Med lov och allt :)

Kommentarer
Postat av: Hille

Inte alla syskon ska med:-( Vi ses kanske nästa vecka. Puss

2009-04-04 @ 10:00:57
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0