Outside the inside

Idag ska mamma få besök av sina "pojkar" från valberedningen. Jag far och flyr härifrån så fort jag kan, jag är inte intresserad av att lyssna på dom. Jag tar mitt pick och pack och går till gymmet för att träna lite intensiv. Japp, jag skiter i att jag inte får för tillfället. Fick kallelse till sjukgymnasten den 5 maj, bara att slita så mycket jag kan innan jag ska sitta och dra i gummisnoddar, good choice! :)

Denny sötaste är på Grey's. Han är så söööööt! Det är ett ganska kul avsnitt för övrigt. Hon med kramper som får EP anfall när folk bråkar är med. Mycket smart val av sjukdom, den är ganska svår att upptäcka (ibland) och sen ska man hitta orsaken till det också, det kan sluta hur som helst. Nu ska jag inte berätta mer, dags att byta om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0