Ölands schtek!

Det är sol här nere hos oss! Det är så varmt och skönt så vi har varit ute hela dagen!! Imorse gick vi promenad nere på berget i Köpingsvik, sen åkte vi och köpte lite food. När vi kom hem så drog vi ut i skogen för ytterligare "schtek". Vi grillade korv och jag kom fram till att skogen och korvgrillnigng inte är min grej, tänka sig att jag vart fly förbannad på mina korvar som alla ramlade ner i backen. Till slut gav jag upp och åt korvbröd med ketchup!

Ikväll blir det kanske jobb, hoppas inte för jag är helt slut! Pengar skadar dock inte, men jag vill nog helst sitta hemma och titta på tv ikväll. Vore ju kanske kul att träffa mina arbetskamrater en gång innan sommaren också, men isåfall så åker jag ner imorgon och hälsar på och pratar schema. Nu är det bara att glassa lite, eventuellt ta en dusch, om jag ska ner dit i afton.
Slappt! Nu går jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0