Måndag, första dagen på ett efterlängtat lov.

Jag har hamnat vid stora datan!
Dags för påfyllning av musik på min nya röda iPod. All träningsmusik ligger på den gamla datan så jag får lov att sitta vid den idag!

Dagen, som var fylld med massor av sol, spenderades tillsammans med Blomman nere på stan. Vi köpte färdigt alla presenter till alla April barn. Det känns ju lättande, dock inte för plånboken. Nu är det nudlar och gröt resten av månaden :). Blomman fick sköta det sisa av förberedelserna när hon kom hem, vilket jag tyckte var sjukt skönt.
Jag tog mig friheten att ta en spring tur den här kvällen, solen hade precis gått ner men det var fortfarande lite ljust. Det var ganska svalt också så det var helt perfekt väder att springa i, inte för varmt och inte för kallt. Jag tänkte prova att gå på ett intensiv pass imorgon, ska dock utesluta armhävningar och triangelövningen (Man står med händer och fötter i golvet med rumpan uppe i luften och hoppar runt som en tok, skadligt jobbigt). Jag får göra massor av sit ups eller nått istället! HAHA!

På onsdag är det Öland, som jag har längtat efter att få åka dit! Har inte varit där sen i... November tror jag! Rekord nästan, förra året var jag nog där 10 gånger, varav en gång stannade jag 2 månader. Favorit i repris i sommar?


Jepp. Mitt ben hör hemma på Ölands stenar. :)

Kommentarer
Postat av: Hille

Jag ska oxå till Öland:-) Glömt in ta med LOUIE:-)

2009-04-07 @ 09:35:23
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker verkligen att din fot hör hemma på Öland. Vi längtar oxå efter vår lilla PS. ses på onsdag.P.I.ö/ PM

2009-04-07 @ 10:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0