Let's waste time, chasing cars

Snabbinlägg nu!
Jag har kollat på ett av mina två favorit avsnitt av Grey's. Det avsnittet när Denny dör. Vem gråter inte när Alex lyfter upp Izzie från Dennys säng? JO, Jag! Samtidigt spelas Snow Patrols låt Chasing cars. Livsfarligt. Det går inte att tycka illa om det avsnittet.

Mamma är sjuk så jag har Leo hela dagen. Plugget har legat på hyllan idag för att jag ska hinna ha ett eget liv. Jag ska nu smita iväg på lite träning. När jag kommer hem ska jag gå ut med Leobert och sen kolla lite på House.
Vilken onödig dag det känns som det här är....


Söt kille!

Kommentarer
Postat av: Hille

Han ser ut som en bebis...i fosterställning:-) MIN MOUIE!!!

2009-04-21 @ 21:02:45
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Paulie

SÖJJT KILLE DO DONN!!

2009-04-21 @ 21:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0