It feels like home to me

Back home!
Borta bra men hemma bäst är ett mycket sant begrepp. Dock skar det sig lite i hjärtat imorse när jag åkte ifrån Öland. Jag längtar så mycket till sommaren nu! :)

Idag var jag och blomman hos Carro och firade henne! Som vi smugit med henne present, men nu kan jag säga vad det blev! Vi har köpt två hotellnätter i Köpenhamn åt henne, skadligt kul! Vi ska vänta till början på Oktober med att åka så alla tre hinner fylla 18. Jag ser fram emot det massvis.

Nu ska jag kolla på Dirty Dancing 2 och äta risifrutti! Ohälsosamt, men gott!

Kommentarer
Postat av: Mosta´A

jag tycker att det känns skönt att du längtar hit till oss och framför allt till din PP. Vi ses lilla gumman.PIÖ/ PM

2009-04-14 @ 10:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0