I'm a popstar soon!

Jag har precis skrivit klart min "Beskriv en sak romantiskt" sak. Jag beskrev min ena löparsko, vet inte vilken dock. Kanske den vänstra. "Du leder mig i rätt riktning", visst låter det romantiskt?

Ledig från träning idag. Tog en tur med Leo till Almtuna kyrkan istället och där vart vi upplockade av mamma. Jag tänkte ägna dagen åt något så ovanligt som plugg. Romantiska saken är avklarad, nu ska jag läsa lite Pride and prejudice. Det börjar bli spännande i min lilla bok nu. Får lov att koka lite te och slå mig till rätta i sängen med en kopp te och boken. Den här veckan är all fokus på skolan. Märks det?
En bra plugg låt bjuder jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0