If you want my body, and you think I'm sexy blablabla!

Sista dunket jag hörde i mina öron innan jag stängde av iPoden. Mucho bra!
Klockan står på 08.15 och jag har avslutat dagens löprunda. Det vart en 4 kilometare på  grus och gräs, alltså var jag skonsam mot mina leder idag! Sicken tur! När jag sprang mötte jag kanske 50 personer med solstolar och systemkassar. Det är då det börjar gå upp för ögonen att idag är det SISTA APRIL, VALBORG, MAJBRASEDAG! Vad alla nu kallar det för! Nu är det dusch som gäller, sen ska jag bege mig ner mot ån för att titta på forsränningen. Årets höjdpunkt!


Så spänstig är jag just nu.
Observera att min iPod är röd,
jag har alltså skänkt pengar till Aids forskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0