I just don't want to miss you tonight.

Markus Fagervall. Vem visste att han skulle vara den som förgyllde min söndagskväll? Väldigt otippat, men ack så bra!

Gårdagen var sjuk, och slutade såklart, spårat. Vi åkte ut till skogen för att inte komma in på stället där alla var, en pizzeria vill säga. Vi gick då hem till någon nisse som bodde där. Jag satt i soffan och lyssnade på skit musik, en bra låt ar det enda jag hittade (Kärringjävel remix med Smaklösa, ett gotländskt, asgrymt band). Petra och hennes karl hämtade oss, i Petras bil satt jag, Sandra och Carro. Jag kan säga att det här var sista gången jag åker med när alla andra ska dricka för mycket :P Not kul för nykterhetsvännerna! Vi fick tvärnita på vägen hem för Sandra behövde hälsa på Urkel. Carro vart utskickad och fick hålla i håret, jag vägrade! När vi kom hem var det Carros tur att hälsa på. Jag somnade halv 5, för jag var livrädd att Carro skulle kvävas, hur kul kan det bli?

Dagen har varit lugn. Jag har städat på jobbet, gått långpromenad med Josephine och umgåtts med mina syskon (Grattis syster Fia på 21 årsdagen!). Nu ikväll kollade jag på den hemska dokumentären "Jag vill inte leva detta liv", jag älskar och hatar såna dokumentärer. Jag blir äcklad vad samhället gör mot missbrukare. Dom låter dom fortsätta, trots att dom skriker på hjälp. Den killen det handlade om försökte säkert ta livet av sig 5 gånger, SEN tog dom tag i det och skickade in han på behandlingshem. Hur kul är det för han, och inte minst för hans familj som försöker med allt för att han ska få hjälp?! Jag vart arg, och avskräckt. Jag har sagt det tidigare, jag skulle aldrig prova droger, inte en chans! Jag är för rädd och för smart! Det var väll klokt sagt?

Min kropp skiker efter sömn! Ska sova igen den tid jag missade igår :) Puss unt kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0