Hög på endorfiner :D

Jag vart helt galen när jag var på passet igår, jag hade längtat tillbaks så mycket så när jag kom dit gav jag vekligen allt!
Benen skadade nästan, men jag kunde inte ge upp för det var så jävla roligt! Jag kan nästan säga att jag vart hög på endorfiner. Detsamma vart nog arbetsterapeuten, hon var också helt galen efteråt. Vem behöver knark när det finns intensiv-pass?

Idag blir det en löparrunda på exakt 2558 meter. Jag läser ju en hälsopedagogs blogg och för någon dag sen så skrev hon om en FANTASTISK hemsida, där man kan rita upp sträckan man springer, går eller cyklar. Iform är en helt grym sida och det var därifrån hon hade lagt in Löprundan.

Nu är det dags för att läsa 20 sidor till i Pride and Prejudice. Stolthet och fördom må vara min favoritfilm, men boken är inte alls likadan. Jag börjar ibland fundera på om det ens är samma berättelse?

Kvällens sysselsättning

Kommentarer
Postat av: Nadine

läxförhör elr prov på mån.

2009-04-16 @ 15:42:28
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0