Födelsedagskalas!

Jag är så upptagen! Jag börjar känna mig gammal för jag hinner knappt med själv!
Jag sprang upp ur sängen imorse för att gå med till veterinären och väga Leo. Idag vägde han 8.9 kg, alltså en minskning med 0.9 kg på en månad, väldigt bra! Målvikt står på 8 kg.

Farmor bjöd på lunch dagen till ära. Jag hann dock inte stanna så länge eftersom jag skulle på 18 års kalas i Storvreta. Spyan fyllde hela 18 år gammal och det skulle firas. Hon fick ingredienserna till Rosa Pantern så hon kan dricka det lagligt! Sjukt hur gamla vi börjar bli... Rynkorna blir fler och fler för varje dag som går...

Imorgon är det Öland. YEY :D Fick en samtal från Emma som jobbar på bykrogen idag, jag ska eventuellt jobba på Fredag kväll om dom behöver hjälp, det ska bli jättekul!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0