Fan vad jag är grym!

Skrev 1400 ord på två timmar. En bra röd tråd genom hela texten (som jag upplever det själv iaf...) och alla olika ämnen kom med. Yes! Hoppas det visar sig i resultatet att jag det var sjukt kul att skriva. Jag lämnade salen kvart över 10, provtiden slutade halv 2. Kung jag är.

Jag njuter av det fina vädret, mitt fönster står på vid gavel och jag har tagit fram min otroligt snygga, nya OCH gröna vårjacka. Den ska få invigas idag när jag ska åka med pappa och köpa jeans.
Ska till tandläkaren klockan 5, bara det inte förstör min dag, jag hatar när dom säger "Använd mera flour. Tabletter, munskölj och blablabla". Jag använder det i en vecka, sen glömmer jag bort det. Sug på den, herr tandläkare!

Just det! Jag var ju ute och sprang igår. Det vart en runda på nästan 3 km. Lugn och lagom start. Det känns dock i mina ben idag att det har varit en och en halv vecka utan träning. Men, det är skönt att vara igång igen! Ska ut på en runda imorgon kväll igen. Det är ju faktist Grey's ikväll och det kräver ju sin uppladdning!
Med tanke på träning så väntar jag ivrigt på remissen till sjukgymnasten, jag vill ha det avklarat så fort som möjligt så jag blir en normal människa igen! HAHA. Bra inställning!

Nu ska det raggas recept på vegetarisk makaronipudding, för det är jag sugen på! TJING FLING!


Idag kommer bebis hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0