En fredag i internationella Uppsala

Uppsala är bra internationellt!
När jag gick hem från Manges intensiv idag så gick jag först över rödljus nr 1, där möter jag fyra representanter från Danmark (+ en gotlänning). När jag går över rödljus nr 2 kommer två representanter från Kina (eller Japan, välj själv). Halvvägs över korsningen kommer en bil med tre damer i, alla har huckle på huvudet. Känns inte Uppsala som världens mest internationella stad en fredagkväll klockan sju?`

Manges pass idag då! Det var rena rama bastun när jag kom in där! Jag svettades av att stå still (på riktigt). Förstå då efter en timmes hårdkörning? Det droppade från alla utstickande kroppsdelar......

Mosta A är min trognaste läsare, och hon kan förbereda sig på en Grey's afton i sommar! Bara som en förberedelse ;)

Kommentarer
Postat av: Hille

din syster och hennes sambo är jäkligt trogna dom med...varför får inte vi se greys i sommar?:p

2009-04-25 @ 09:50:41
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0