Droger och alkohol.

Jag är nog helt efterbliven! Jag kan absolut ingenting om droger! Vi hade en föreläsare hos oss idag, han berättade om sitt liv som narkoman och alkoholist. Han gick lite lätt in på hur man reagerade på olika droger, och jag fattade ändå inte skillnaderna. Så intresserad är jag! Varken drogor eller alkohol är min grej, så det kan ju vara anledningen till att jag är helt vilsen i olika missbruk! :P

Då kan vi prata om mitt "missbruk", träningen. Jag har börjat läsa en grym blogg (som jag inte kommer ihåg vad den heter nu). Men hon som skriver den iallafall utbildar sig till hälsopedagog, ett relativt intressant yrke tycker jag. Hon skriver om träning och kost i en balanserad nivå. Hon är nog min förebild, haha! En dam med känsla för träning, kost och utbildning, det låter som en exemplarisk människa i mina ögon!

Ikväll är det plugg av psykologin som gäller för mig. Vid åttatiden ska jag ut på en spring runda för att rensa huvudet från allt som händer och kommer hända. Kläderna ligger redan framme på sängen. Jag borde ha tagit en tur nu, men psykologin går nog före ändå, skolan före allt är det väll?
Nu tror jag att jag ska ta med mig min psykologi bok och en kopp te ut på balkongen och läsa på lite.
Toodels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0