Details in the fabric.

Tänk att idag är det exakt två år sen vi flyttade in till stan från lilla Storvreta. Det känns som om det var igår jag var tvungen att åka buss till skolan. Vad tiden går fort ibland..

Jag kom in på någons blogg idag, vet inte hur eller vems det var. Men hon skrev om sitt bästa minne i livet. Då började jag tänka på vad som var mitt bästa minne. Jag har inte bara en stund eller en viss dag kom jag snabbt på. Utan jag har en vinter när jag och två vänner umgicks med ett gäng killar från Järfälla (Per, Micke, Pelle och vad alla hette). Vi hade så ruskigt kul den vintern! Mitt absolut starkaste minne är när vi står utanför Bolandsskolan när deras lag har spelat match. Dom hade vunnit och alla var jätteglada. Vi satt och väntade på våran skjuts och då kommer hela laget i ett par bilar och ALLA bilar tutar och vevar ner rutorna och pratar med oss. Tränarna hade nog roligast, för det var dom som pratade mest! HAHA! Den kvällen åkte vi och umgicks med herrarna (herrar? snarare pojkspolingarna!) inne i Fyrishovs A-hall. Vi höll kontakten med dessa pojkar i många år efteråt (jag har fortfarande kontakt med en av dom, fyra år senare). Det var mitt roligaste minne, att träffa dom och lära känna dom! :)

En kram till min syster som inte mår riktigt hundra! Hoppas du och bebis mår bättre fortare än fortast!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-04-27 @ 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0