And I will try to fix you!

Jag sitter och tittar på min fina hylla som Preston står på; där står det mycket fint "And I will try to fix you" efter min favoritlåt, Fix you! Liten hemlighet om mig kom med där!

Idag har vi hängt på Ärna flygfält och kollat på flygplan och militärens brandbilar! Det var sjukt spännande. Jag är som ett litet barn när det gäller flygplan, det är något spännande med det! Allra helst hade jag velat provsitta planet, men icke. Jag får helt enkelt göra lumpen inom flygvapnet för att få sitta i ett flygplan...
Carro tog det roligaste kortet jag någonsin sett idag! Vi skrattade hur mycket som helst. Jag blir alltid vacker på kort... Alltid!

Ikväll ska jag sitta i min ensamhet och (förmodligen) gråta till Grey's. Har köpt en honungsmelon som jag ska tugga i mig till det. Hoppas inte Derek slutar, vad händer då liksom?

IMORGON ÄR DET SISTA APRIL! Forsränningen 10.00 sharpey! Hoppas på kanon väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0