All my bags are packed.....

.... and I'm ready to go. I'm standing here outside your door, I hate to wake you up to say goodbye. So kiss me and smie for me, let me know you'll wait for me. Hold me like you'll never let me go. CAUSE I'M LEEEEEEEEEEEAVIN' ON A JET PLANE!

Jag fastnade på den låten precis, läskigt!

Mina väskor är SNART packade och om typ 10 timmar är jag redo att åka. Avfärd från Köpingsvik sker klockan 08.00. Kusin Niclas står för skjuts ner till bussen. Skönt att slippa cykla på morgonen!
Var nere och pratade med jobbet idag. Det vart inte så mycket vettigt, pratade bara lite om vilka som kommer jobba och hur det kommer se ut. Då vet man det iallafall.
Nu ska jag färga håret på min moster!

IDAG FYLLER MIN PARIS 18 ÅR! Imorgon ska hon få en storslagen present, någonting hon inte väntar sig :)
Vi ses imorgon kära Paris! PPÄYSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0