AIK, svenska mästare?

AIK vann mot Warberg med 6-2 i globen inför 14000 människor.
Var det rätt lag som vann?
Njaaa.. Jag har svårt med AIK, men dom hade faktist ett mycket bättre spel än Warberg som var väldigt svaga igår. Jihde spelade sin absolut sista match i innebandyns högsta liga, kul för han att han fick avsluta sin karriär som vinnare.  Som sagt så har jag lite svårt med AIK, och Jihde är en av anledningarna. Men han kanske förtjänar det, vad vet jag?
Warbergs klack vann iallafall matchen om vilken hejaklack som var bäst. AIKs var v ä r d e l ö s.
Damfinalen då. Balrog vann mot Falun, vilket var ganska väntat med tanke på att Falun skrällt sig upp till finalen. Tråkigt att dom inte fick skrälla hela vägen dock. Slutresultatet vart 4-2 iallafall. Bra kämpat Falun!


AIK, svenska mästare i innebandy 2009.

Kommentarer
Postat av: Nadine

AIK AIK AIIIIIIK!!!

2009-04-19 @ 16:02:32
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/
Postat av: mosta´A

jag tyckte faktiskt att Warberg skulle vinna, men håller dock med om att AIK var bättre. såg både dig och Tobias i Tv men höjden var ändå närbilden på din mamma. ursnygg var hon!!!!!

P.I.Ö/ PM

2009-04-19 @ 17:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0