Vero moda har fått ett + i kanten!

Idag var jag på gränby och bytte mina leggins som jag köpte igår till en mindre storlek. Fanns dock inga kvar så jag gick in på Vero moda i jakt på ett par liknande! Och tro det eller ej, där hängde dom!! Jag vart såld och det var ingen som helst tvekan när jag köpte dom. Gick sen ner till Åhléns och köpte lite handkräm, ansiktskräm, en ny sminkväska och en ny nagelfil som jag tyckte jag förtjänade! Sen så gick jag (observera gick) till mammas jobb vilket är en promenad på ungefär 4 km. Jobbade i ett par timmar innan jag GICK hem med Leo, vilket är 6 km. 1 mil alltså. Och imorgon blir det gymmet på de, därför förtjänar jag att äta middag på McDonalds (mamma och jag orkar aldrig laga mat när pappa jobbar natt).

Nu är morgondagen planerad iallafall! Vi har fått lånat min brors lägenhet så vi ska vara 5 tjejer där och äta god mat, köra singstar och eventuellt något annat spel! Jag har kommit på att nyårsafton är överskattat, det är bara en vanlig dag, i det här fallet en onsdag. Nej jag förstår inte vitsen, fira att det blir ett nytt år, det blir oftast ett sånt vilt festande att någon gör sig illa (tänker då på Sebbes lilla fall i Rediviva backen förra året, då han låg avsvimmad ett par minuter efteråt). Men! Alla andra ska fira så jag är inte sen på att hänga på.
Nu ska vi springa bort till Donken i hemlighet! Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0