tjabbabaaahh!

Idag har varit en kall dag! Uscha!!! Hade först omvårdnad där vi fick linda ben och lära oss ge insulin i "korvringen" HAHA!
Sen vart de studiebesök på vattenfall där det var SVINKALLT och luktade äckligt.. Sopförbränning är inte riktigt min grej! Stog och väntade på bussen i 10 minuter som kändes som en evighet innan vi kom tillbaks till skolan och pratade sambolagar och skrev en text om vad global handel betydde för oss :P Helt kokkobengo!!!
Nu är det dags för plugg inför räddningsmedicin provet imorgon som handlar om drunkning, hypotermi och kinematik! Känns som jag kan det mesta, men får se hur det går!!

FICK ÄVEN SE MIN KÄRA BYGGIS IDAG!! JAG SAKNAR ATT HA HONOM UTANFÖR MITT FÖNSTER!
Han var söt som alltid! Jag vill ha hem honom igen... buhu!

Sitter och filurar på om jag ska åka till Jönköping i helgen och vara moraliskt stöd för Paris som kör sitt sista juniorrace innan hon blir kärring! Tror hon behöver någon härlig pärla som hejar :D

Nu är det dags för studier! Tooodels!

Byggis! <3

Kommentarer
Postat av: Nadine

HERE WE GO AGAIN! ;D

2008-12-09 @ 20:01:00
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du och alla dina byggisar:D haha

2008-12-10 @ 16:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0