The script = nya idoler?

Godkväll mina kära trogna bloggläsare!
Jag sitter just nu och lyssnar på The scripts låt The man who can't be moved och jag är frälst! Sångaren har sån mysig röst så jag bara sjunker ner i stolen och njuter! Ja de är sant, jag håller på att bli kär!! :)
Som alla redan vet så älskar jag snyft, både i filmer och musik, och den låten är perfekt! Inte för depp, men ändå inte glad! Pöörfa!

Nu är  Thea (storebrors förra flickvän) här, vi har druckit te, ätit mat och delat ut julklappar! Alltid kul med julklappar :D Jag köpte en ny tesort idag, Uppsala blandning. Kan ju säga att den var god, men den var ingen favorit, inte alls som cecilia citron och gotländsk sommarblandning! Ja, jag är förälskad i mina tesorter, räknade häromdagen, men den jag köpte idag så har jag 21 olika sorter. Satsigt!
Med tanke på ingenting så hade vi en intressant diskussion idag! Om man äter en maträtt och sen spyr, så äter man ju inte den efteråt, men när man dricker alkohol och spyr dagen efter, varför dricker man då igen? jag vill ha ett svar!

Nu ska jag vara jätteduktig och läsa ut Candide, bara 40 sidor kvar! Sen är jag nästan klart med allt plugg för denna vecka, bara ett prov kvar & en kompletering på samhällen. Ser fram emot jullovet! Kommer hända mycket spännande i år! Calles 18 årsdag, åka till Växjö och hälsa på syster, nyårsafton och en tripp till Gotland! Inte en lugn stund! Men jag blir så rastlös av att vila så det är lugnt!
Vi hörs imorgon vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt att du kommer och hälsar på din gamla syster och hennes heta sambo:-) det ser vi fram emot. pussa louie från oss. när ska du till gotland? puss

2008-12-15 @ 23:07:03
URL: http://hilleihovet..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0