Summering av helgen!

Lämnade skolan i Fredags klockan 12 för att bege oss mot Jönköping! Anlände vid 17 ungefär!
Vi åt mat på den trevliga restaurangen som fanns på hotellet och kollade på Idol.
Jag och Carro halvsov i soffan vid 22 och sen tokdäckade vi precis när Idol tog slut :P

På lördagen var det dags för folkrace! Carro körde fantastiskt bra och vann alla sina heat! Per hade dock inte samma tur, men i finalen gick det überbra för vår herre och han tog hem segern åt dom! Har aldrig sett Carro så glad, det var kul! Jag åkte "på röven ner för backen" och såg hur dom hoppade å stojade där nere! Sen så vart dom ju av med bilen tyvärr, men det verkade som om dom hade räknat med det! Men iaf så var det hur kul som helst och vara med och heja på :D På kvällen käkade vi pizza och var glada, innan vi åkte hem och kollade på hockey och sen somnade (jag först, och självklart pratade jag i sömnen...)

Men nu är jag iallafall hemma och har precis varit och jobbat ett par timmar! Blir stressigt schema idag med renskrivning av engelska uppsats, läsa klart Candide, göra idrottsuppgiften och hinna med en timme på gymmet! Jag får väll börja nu så jag hinner färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0