Spandex och nyår på samma gång!

Hallå blåbärs!
Inatt klockan 4 fick jag ett sms om att det var innebandy (storvreta cup) 9.30 som var viktig att gå på. Tobias, jag och hans vän Roos blev det. Så 9.30 imorse var vi på alerten för att se MIK västerås möta Finland, vilket lag är ju oviktigt faktist för det går ändå inte att uttala. Efter det blev det Hagunda mot Finland igen, dock ett annat lag den här gången. Finland vann båda matcherna och vi åkte i ren depression och köpte skridskor till Tobias. Sen tog vi en snabbis till gränby innan vi drog hem, käkade mat, och gick ner på stan för att hitta nyårskläder! Alltid lika effektivt att ha en människa av det manliga könet med sig, då får man ju veta vad som är snyggt!
Nu är jag hemma hur som helst och tvättar och väntar på mat. Ikväll blir det träning med Josephine, vilket fick mig att tänka på att gymkortet tar slut på nyårsdagen! Börjar bli dags att fylla på det med ett år till. Det får bli imorgon, idag ska jag bara tänka på att träna bort godiset jag ätit under Växjö vistelsen.

I högtalarna går The blowers daughter på hög volym! Perfekt avslutning på en lång dag fylld med shopping! Köpte två linnen på HM, en tunika på Vila och glansiga leggins på Lindex (där jag även köpte en klädvårdsborste eftersom Leo hårat ner alla mina kläder...)
Nu ska jag gå ner i tvättstugan!

Smakprov!
Smakprov på nyårsklädseln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0