Söndag är en packad dag!

Ursäkta en extremt dålig uppdatering under helgen! Försökte med ett inlägg i Fredagskväll men det funkade inte att spara av nån konstig anledning!
Nu iallafall så ska jag berätta om min hektiska dag!
Jag vaknade 10 imorse efter att ha sovit i 11 timmar (julloooooov)! Jag gick direkt upp och slog på stort och åt rostade mackor till frukost tillsammans med en kopp Uppsala blandning. Mamma och pappa fick för sig att julstäda idag istället för imorgon då Fialotta ska sova här. Så det var bara att snällt börja städa, och äntligen så tog jag tag i min garderob som var i depserat behov att städas! Efter ett par timmars ordentlig städning så gick jag ner på stan och köpte en subway macka för ovanlighetens skull. Hur god är inte Veggie Patty? SMARRYY! Nu har jag bänkat mig ner här och laddar för ett par timmars arbete innan Carro kommer hit på pizza och filmkväll! Hektiska söndagar är dom bästa! Idag skippade jag träningen och tog mig en promenad istället, det var ju så fint väder!

Igår var jag på 18 års kalas hos min kära vän Calle som blev gammal gubbe! Vi har umgåtts väldigt mycket i helgen, först hela fredagen då vi var ute och gick och lekte med hans bebis Tess. Sen igår så vart det ju kalas med frukstsallad och te. Vi hade jättekul tillsammans med Elin och färgade hans hår :) Mamma och pappa kom och hämtade mig där och sen åkte vi till Östhammar för att fira Betty (Björn el. Benny, kalla han vad ni vill) som fyller 22 år när vi är i Växjö. Kom hem och somnade som en stock i sängen till Love actually!

Calle och Tess
Calle och Tess hemma hos mig i fredags :)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag tycker du ska gå med mig på stan i morgon och handla klappisar till Matilda och Benny. Jag har redan bestämt att du svarar ja. :)

2008-12-21 @ 23:25:16
URL: http://sofianineast.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-21 @ 23:39:11
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: Hille

Har du blivit plastmamma?:-) Vad söt hon är. Lillasyster...snart ska vi kramas:-) LÄNGTAR SOM BARA DEN!!! Vilken tid ska ni åka på fredag? Puss

2008-12-22 @ 20:49:12
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0