Så var det dags!

Så, nu ska jag skriva mitt allra första (riktiga) inlägg.

Kan ju börja med att berätta om min dag då! :)
Var seg som attan när jag gick upp imorse, men tog mig ändå till skolan (med huvudvärk),
jobbade "hårt" med vårat grupparbete om bröstcancer och kollade samtidigt på klipp på youtube.
När jag kom hem tog jag en promenad med min hund Leo då vi gick och mötte mamma vid kvarnen.
Åt en lugn och skön middag innan storasyster kom och hämtade mig, äntligen dags för träning på Friskis & Svettis!

Kom nyss hem därifrån och nu ska jag skriva färdigt mitt gympass som jag ska ha på idrottslektionen på tisdag!
Sen är det dags för Grey's Anatomy YEEEY!!!!!
Det blir en lagom slapp kväll för min del alltså, kommer nog somna direkt efter Grey's, gud så skönt!

Ja, det var väll mitt första inlägg då :) Tack och adjö sålänge!

Kommentarer
Postat av: Marcus Eriksson ;)

Greys äger :D och från och med nu så ska jag kolla på din blogg 24/7 julla ;)

2008-12-03 @ 20:26:23
Postat av: Nadine

Yeey Juleeees! :D

Spana in min blogg me ;)

2008-12-03 @ 20:27:10
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/
Postat av: Hille

DENNA BLOGG SKA FÖLJAS!!!!!! saknar min lillasyster. ses om tre veckor och en dag:-) LÄNGTAR!!!! Pussa MIN hund från mig.

2008-12-04 @ 09:56:46
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0