Rise unt shine!

Blev inget inlägg igår! Hade fullt upp hela dagen!
Var på gymmet med mamma först, hon hade en instruktör igår som var så FRUKTANSVÄRT snygg!
När han stog med rumpanvänd mot mig var det väldigt svårt att undvika att nypa honom lite! Mamma tyckte detsamma, och det visade sig såklart att hon kände den där killen, å nu har jag sagt åt henne att hon ska ge han mitt nummer (kommer dock aldrig ske) :P

Sen efter det gick vi ner på stan och åt lunch på Landings, jättesmarr! Sen var det dags för den årliga julklapps shoppingen! Nu är alla färdiga utan pappa, de känns skönt!
Sen stressade jag hem för att byta om och sen åka till Blomman, tillsammans med Sandra, Fia, Carro & Elin.
Vi hade supertrevligt, åt middag och kollade på Systrar i jeans 2, sen sjöng huliganerna singstar medan jag & Carro låg med Runken (Toss, blommans kanin) på golvet och lekte! Sen åkte vi hem med världens trevligaste busschaufför :)

Nu sitter jag här.. Har varit och arbetat nyss och nu är det dags för att skriva mitt tal.. Jag orkar inte, känner mig inte riktigt motiverad, men måste ju såklart göra det! Pappa har lovat att han ska koka riktig hemmagjord risgrynsgröt åt mig om jag skriver klart talet, samhällsuppgiften och läser 20 sidor i Candide, så det är bara börja jobba :)
Hinner nog med ett till inlägg innan jag är färdig här!

Nu är mina ljus tända, en kopp grönt te framställt så nu har jag alla förutsättningar för ett perfekt pluggtillfälle!
Toodels!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0