Packåsna?

Nu är jag packad och klar inför min och Carros lilla tripp till Jönköping imorgon!
Har med mig massa varma kläder, till och med täckbrallor som jag inte använt sen Dackes begynnelse!
Men det ska bli kul och se henne köra igen, längesen sist, å på lördag blir det seger, det känner jag i benmärgen! :D

Idag hände något så roligt!
Jag gick in och pratade med min Svenska lärare och så vänder hon sig om och ser jätte lycklig ut och skriker rakt ut att hon ska på Coldplay! Jag blir helt galen och skriker att jag också ska på dom! Det vart en galen diskussion och nu har jag bokat ståplats tillsammans med Blomman, Josephine & hennes kompis Evelina! Jag ser jättemycket fram emot det! Bara 9 månader kvar! Det är värt väntan!

Jag var och tränade på Ultuna idag för första gången! Jättefint ställe! Tråkigt bara att det ligger så långt bort! En nackdel bara, det var att det inte kändes lika mycket "hem" som väderkvarn! Men det var ett roligt pass (Medel med Robert), och han var verkligen peppande också! Det passet ska vi gå på igen!

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på lite The Killers och kolla på det där programmet som går på tvåan klockan 21.30!
Det här är mitt sista inlägg innan jag åker iväg, så vi hörs väll på söndag helt enkelt! Ha en kul helg!

Kommentarer
Postat av: Sandra

har du lärt dig att räkna poäng nu?? hehe

2008-12-12 @ 17:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0