Nyårsafton!

Dags för nyårsafton!
Ärligt talat vaknade jag med en klump i magen imorse.. Jag ville inte gå upp ur sängen för jag orkar inte bry mig om den här dagen. Men uppe är jag iallafall och har varit och tränat och ätit lunch. Nu sitter jag och väntar på att Blomman ska anlända. Vi ska dra upp till gränby och köpa lite mat till kvällen, frågan är vad det blir för mat! Klart är dock att vi ska äta Blondinbellas "jappmouse", hoppas den är god! Hur ska jag hinna med allt idag? Å hur kan allt vara så stressigt? Köpa mat, byta om, fixa hår, ta mig upp till Salabacke. Mycket mycket, men Blomman kommer snart å då blir det fart! :)
Nu är det dags för uppladdning.
En bra låt att lyssna på,

http://www.youtube.com/watch?v=KR-iDcFWKX8

Vilken söt kille :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0