Nu börjar det närma sig!

Nu är det riktigt nära till lovet, ska endast hålla ett tal, skriva en uppsats och göra en muntlig kompletering innan det är LOV!
Som jag sagt tidigare så tycker jag att jag förtjänar det efter en massa slit, sjukskrivningar och tårar! Idag ska min pappa göra hemmagjord potatismos och köttbullar till sig, så för min del blir det majsbiff och hemmagjord potatismos som jag tycker är skadligt gott!

Ikväll blir det träning! Träning, träning för fulla muggar! Eftersom det vart en väldigt kort träning igår så ska jag kompensera det idag med ett hårt Puls medel pass tillsammans med systeryster!
Nu när träningen börjar visa resultat så ska jag lyxa till det och sola fram en liten fin färg så jag kan glänsa på nyårsafton (som vi fortfarande inte vet vad som händer på). Nya kläder ska det också bli nu när matersättningen har kommit, ska spendera pengarna väl och hitta en matchande tunika till mina svarta pumps! Ja vad kul med kläder :D
Å med tanke på de så köpte jag mig en ny mascara idag, och det var på tiden! Har gått runt på mammas nu ett tag, hon kommer väll snart märka så det är bäst att köpa en egen :)

Nu ska jag skriva uppsats och läsa igenom mitt tal så jag får MVG i engelska :D haha!
Men hörni! Ikväll är det Bonde söker fru, hoppas Hanna väljer Elias, han är så MYSIG :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0